close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לעשות עסקים

מערכת שורשיז אב, תשעט18/08/2019

כל אדם בעולם העסקים חווה נפילות ועליות, עליכם לדעת ללמוד מכל נפילה שלכם ולהמשיך הלאה אל היעד

תגיות:
עולם העסקים הוא עולם גדול ומטלטל. כדי להצליח בו אתם חייב לגדל עור של פיל כמו שאומרים. כל אדם בעולם העסקים חווה נפילות ועליות, עליכם לדעת ללמוד מכל נפילה שלכם ולהמשיך הלאה אל היעד, לא להוריד את העיניים מהמטרה הראשית שבשבילה נכנסתם לעולם העסקים.

איך מתחילים?
בעולם העסקים יש מגוון רחב של ענפים, כדי באמת להוציא את הטוב ביותר מהידע שרכשת ומהכישרון הטבעי שלך, עליך לבחור בענף אליו יש לך זיקה כלשהי, תשוקה להצליח ולשנות דברים. הרבה מאנשי העסקים שלרוב לא צולחים מגיעים אל עולם העסקים רק עם רצון להרוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות
זמן. בלי אידיאולוגיה, בלי שאיפה ותשוקה קשה מאוד לשרוד בעולם העסקים. לאחר שכבר הגעתם לענף בו אליו תרצו להיכנס, תוכלו לבחור בין אם להצטרף לחברה שכבר מתמחה בעניינים אלו או להתחיל את הדרך לבד ומהשורש, לפתוח עסק עצמאי. בעולם העסקים אנחנו חייבים לשמור על קשרים טובים עם כל הסובבים אותנו, אסור לטרוק אף דלת.

כיצד לעשות עסקים?
בתור מנהלי העסק יש לקחת בחשבון שאתם לא יכולים להעמיס את כל העול על הכתפיים שלכם, יש אנשי מקצוע שייעודם הוא למנף את העסק שלכם. לפני כל צעד תוכלו להתייעץ עם יועץ עיסקי, את החשבונות יש לתת לרואה חשבון לנהל וכד'... יש לזכור שתפקידו העיקרי של הבוס הוא לאפשר זרימה לעסק ולדעת לייעל את העבודה בצורה האפקטיבית ביותר. אם רק עתה התחלתם את דרככם בעולם העסקים אנו ממליצים דווקא להסתכל על אנשי עסקים אחרים עובדים, ללמוד מהטעויות שלהם, לדעת מה נכון לכם ומה אפשר לשפר. הדרך הטובה ביותר ללמוד הוא מטעויות של אחרים.

שיווק
אחד הדברים החשובים ביותר לעסק הוא שיווק, הדרך הטובה והיעילה למשוך אליכם לקוחות או משקיעים פוטנציאליים איתם תוכלו לעשות עסקים היא דרך שיווק. יש מגוון רחב של דרכים לשווק את העסק, עבור חלק מהדרכים תצטרכו לשלם כסף ועבור חלק לא. עליכם להתייעץ עם איש מקצוע המומחה בשיווק העסק.

עם מי עושים עסקים
מאוד מפתה לעשות עסקים עם אנשים אליהם אנחנו קרובים, כמו משפחה או חברים. כאשר אנחנו כבר סומכים על האדם, העסק הופך להרבה יותר פשוט, אך תמיד יש בעסקים צד שנוטה להסתבך ולכן לא מומלץ להיכנס לעסקים עם הקרובים שלכם. חפשו אנשים שיכולים לתרום לעסק שלכם, אנשים עליהם אתם יכולים לסמוך, חפשו תמיד חוות דעת מהסובבים אותכם אודות האדם איתו אתם מתכננים לעשות עסקים. גם לאחר מכן, יש לדאוג לחוזה הגון וברור, את החוזה יש להגיש לעורך דין מטעמכם ולעבור סעיף סעיף בקפידה. אם אתם לא בטוחים בעסקה, אל תכנסו אליה מבראשית. "אם יש ספק, אין ספק".

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה